García Martínez

xabier.garcia.martinez@uvigo.es
Espazo web

Breve CV

Graduado en Matemáticas pola Universidade de Santiago de Compostela no 2012, mestrado en Matemáticas pola USC e pola Universidade do Porto en 2013, e doutor en Matemáticas pola USC no 2017. Foi bolseiro posdoutoral na Vrije Universiteit Brussel e agora ocupa o cargo de profesor axudante doutor na Universidade de Vigo dende o 2018. Os seus intereses de investigación abarcan o estudo de estruturas alxébricas dende diversos puntos de vista: categóricos, homolóxicos ou computacionais. Comezou o seu traballo de investigación baixo a tutela dos profesores Manuel Ladra e Tim Van der Linden, e actualmente conta con 15 artigos de investigación e impartiu máis de 30 charlas en congresos ao redor de todo o mundo. Recentemente, foi galardoado co Premio de Investigación Matemática Vicent Caselles pola súa labor investigadora.

Docencia

Perfil docente na UVigo