Físicos do campus deseñan un software que establece un novo récord de precisión e velocidade de execución para a solución da ecuación de Kepler elíptica

Os seus traballos foron recollidos en varias revistas de alto impacto

As ecuacións de Kepler, de gran repercusión en ciencia e tecnoloxía, permiten calcular a posición dun corpo celeste na súa órbita ao redor de outro en cada instante e prever así o seu movemento. Os físicos Daniele Tommasini, da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo, e David Olivieri, da Escola Superior de Enxeñaría Informática do campus de Ourense, teñen publicado nos últimos anos varios traballos que contribúen ao seu desenvolvemento. No marco desta liña de investigación, veñen de deseñar un software que establece “un novo récord de precisión e velocidade de execución” para a solución da ecuación de Kepler elíptica.

Os avances realizados están recollidos en dous artigos publicados en dúas revistas de astrofísica de alto impacto (Q1). O primeiro deles leva por título Comment on ‘An efficient code to solve the Kepler equation: elliptic case’. Limiting accuracy for solving Kepler equation e foi publicado no volume 506 de Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. O segundo é Two fast and accurate routines for solving the elliptic Kepler equation for all values of the eccentricity and mean anomaly e foi publicado pola revista Astronomy and Astrophysics no seu volume 658.