A Universidade de Vigo e Copasa desenvolverán un sistema de mantemento preditivo de vías férreas

Basearase en algoritmos avanzados para o tratamento de información procedente de sensores ópticos

A Universidade de Vigo e Copasa, Sociedad Anónima de Obras y Servicios, están a desenvolver o Proxecto Railway Inspection and Information Model (RIIM). Nel, traballarán durante tres anos na mellora das operacións de inspección e mantemento da superestrutura de vías férreas empregando sistemas ópticos de última xeración e algoritmos para o tratamento automático de información xeoespacial.

O Proxecto RIIM desenvólvese desde outubro de 2021 ata setembro de 2024, contando con financiamento das Liñas Estratéxicas do Ministerio de Ciencia e Innovación. Por parte da Universidade de Vigo participa o Grupo de Enxeñaría Física, con sede na Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense. O investigador principal da iniciativa é o profesor Higinio González e nel participan tamén os profesores e investigadores da UVigo Humberto Michinel, José Ramón Salgueiro, Ángel Paredes, Daniele Tomassini, Iván Area, Ricardo Bendaña e Luis Miguel González. “Esta é a primeira vez que levamos a cabo un proxecto con Copasa e estamos moi satisfeitos de poder abrir esta liña de colaboración. Valoramos moi positivamente este tipo de iniciativas nas que se pode transferir ao tecido produtivo investigación que se realiza no campus de Ourense”, comenta Higinio González.