Dous alumnos da UVigo asumen a dirección da asociación estatal de estudantes de Aeronáutica e Espazo

A entidade representa ás titulacións de grao e mestrado que se imparten en trece universidades

Os alumnos da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense Enrique García e Pablo Magariños veñen de asumir a dirección da Asociación de Estudiantes de Aeronáutica y Espacio (AEAE), unha entidade sen ánimo de lucro de alumnado de todas as facultades e escolas que imparten titulacións relacionadas coa aeronáutica e o espazo en España, abranguendo na actualidade trece universidades estatais. “Cremos que a nosa elección abre unha nova etapa na AEAE. O noso obxectivo é poder levar a cabo un bo traballo e mellorar a asociación en todo o que poidamos”, destacan os estudantes da Universidade de Vigo.

“Desde o centro queremos felicitar a Enrique e a Pablo polo seu nomeamento”, comenta Humberto Michinel, director da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense. O responsable académico sinala que “valoramos moi positivamente este éxito acadado polos nosos alumnos, que consideramos tamén un recoñecemento ao nivel de excelencia da nosa escola” e apunta que “apoiaremos as iniciativas que veñan desta asociación, especialmente se nun futuro próximo deciden organizar o seu congreso nacional no noso campus”.

Ler a noticia completa no DUVI