Alumnado de Enxeñaría Aeroespacial crea un equipo de aeromodelismo e lanza o deseño do seu primeiro prototipo

18 estudantes do Grao de Enxeñaría Aeroespacial da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense conforman o primeiro equipo de aeromodelismo creado na Universidade de Vigo. Formado pouco antes da declaración da pandemia do coronavirus e co nome de UVigo Aerotech, o equipo estivo traballando durante estes meses no deseño do aeromodelo e afronta o novo curso académico lanzando o deseño do seu primeiro prototipo, chamado AZOR-0.

O aeromodelismo, explican desde o equipo universitario, é un deporte de competición con avións de pequeno tamaño non tripulados que se basea na investigación dos principios aerodinámicos e a súa adaptación á construción dun aeromodelo capaz de superar as probas das distintas competicións no eido estatal e internacional. A idea de pór en marcha un equipo propio, comentan desde UVigo Aerotech, xurdiu da man do profesor da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Guillermo Rey, “quen propuxo crear un equipo de aeromodelismo co obxectivo de participar en competicións interuniversitarias, que funcionase de maneira similar a outros proxectos da Universidade de Vigo, como UVigo Motorsport”. Entre este profesor e o alumno da escola Alejandro Sanz, engaden, “fóronse perfilando as liñas xerais do equipo”.

Ler a noticia completa no DUVI