O alumnado de Aeroespacial poderá facer prácticas na maior corporación tecnolóxica de España

O alumnado da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense poderá este curso académico realizar prácticas en Tecnalia, “a maior corporación tecnolóxica de España”, segundo explican desde o centro ourensán. Será grazas a un convenio de colaboración educativa asinado recentemente entre a Universidade de Vigo e a entidade, convenio que se une aos xa postos en marcha anteriormente este curso académico con Boeing e o Instituto Nacional de Técnica Aeroespacial (INTA).

Segundo explica Higinio González, subdirector da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo, “este curso asinamos convenios de colaboración educativa para a realización de prácticas por parte dos nosos estudantes con Tecnalia, Boeing e INTA, os tres referentes no ámbito aeroespacial”. Así, detalla, “Tecnalia é a maior corporación tecnolóxica de España, con sede no País Vasco, sendo o sector aeroespacial un dos seus núcleos de actividade. Actualmente desenvolve proxectos no eido do transporte de persoas con sistemas aéreos en cidades”. O convenio posto en marcha, indica, “dá a posibilidade ao noso alumnado de facer prácticas nas sedes desta corporación, que conta con arredor de 1500 traballadores, a maioría enxeñeiros”.