Humberto Michinel é elixido novo director da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo

A Xunta da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense elixiu este mércores ao novo director do centro. O catedrático da Universidade de Vigo Humberto Michinel, único candidato presentado, acadou 25 votos a favor e un en contra. Con este resultado substitúe á fronte da escola ao profesor Arno Formella, que pecha así unha etapa de case seis anos na dirección do centro, desde os inicios da súa tramitación en 2015.

O novo equipo directivo de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo, paritario en cuestión de xénero, ten como director a Humberto Michinel, como secretaria a Nieves Lorenzo e como subdirectores a Higinio González, que continúa no cargo, e a Begoña Cid. “Aínda que o equipo directivo comigo á fronte será a cara da escola cara o exterior, entendo que hai unha responsabilidade de todos os membros da escola en manter o nivel de excelencia que ata agora temos. Por iso quero contar con todos eles: profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos, para que sigamos sendo un dos referentes en docencia de excelencia entre as escolas de enxeñaría de Galicia”, explica o catedrático.