Aeroespacial achégase á realidade empresarial do sector

A Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo da UVigo recibiu este xoves pola tarde a visita de Jorge Potti, director xeral de Espazo do grupo empresarial GMV e vicepresidente da Comisión de Espazo da Asociación Española de Tecnologías de Defensa, Seguridad, Aeronáutica y Espacio (Tedae). O experto visitou as instalacións da escola organizadora de man do seu director, Humberto Michinel, e de membros da dirección do centro, e ofreceu a primeira das conferencias deste curso académico do ciclo divulgativo Foro Aero. Na súa intervención, abordou a situación actual e expectativas de futuro da industria espacial española.

Jorge Potti explicou que GMV é unha empresa española que xurdiu como unha spin-off da Universidad Politécnica de Madrid no ano 1985, fundada por Juan José Martínez, catedrático de Mecánica do Voo na Escola de Enxeñeiros Aeronáuticos. “Iniciamos a nosa traxectoria no sector aeroespacial, que segue sendo o noso motor principal, e desde entón somos unha empresa que se desenvolveu moitísimo”, afirmou. Dun “puñado de enxeñeiros froito desa universidade”, lembrou o convidado, “hoxe somos máis de 2500 empregados, estamos presentes en 12 países e con moita forza, sobre todo no sector espacial, pero tamén nos sectores de defensa, de transporte e de tecnoloxías da información en xeral, e particularmente en ciberseguridade, onde somos moi fortes”. 35 anos despois da súa fundación, indicou, “GMV segue sendo unha empresa familiar, que mantén ese ADN dunha empresa que lle gusta desenvolver tecnoloxía, que lle gusta desenvolver proxectos innovadores e que lles gustan os desafíos”.